نمایشگاه تخصصی نماز با ارائه نرم افزارهای چند رسانه ای، تلفن همراه و سایت های منتخب در قزوین آغاز به کار کرد. هدف این نمایشگاه گسترش فرهنگ نماز و نماز خوانی در بین کودکان و نوجوانان است.

به گزارش روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، نمایشگاه تخصصی نماز با عنوان «عطر حضور» در قزوین گشایش یافت.

این نمایشگاه با حضور رئیس و قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، امام جمعه قزوین، معاون سیاسی امنیتی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی در آستانه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز شروع به کار کرد.

مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در این نمایشگاه جدیدترین آثار و محصولات پیرامون موضوع نماز را معرفی می کند. نرم افزارهای چند رسانه ای،تلفن همراه و سایت های  منتخب در موضوع نماز به مخاطبان معرفی می شود. همچنین  بازدید کنندگان می توانند با حضور در غرفه مرکز از نرم افزارها مستقر بر روی رایانه ها استفاده کرده و از تیزرهای فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان استفاده نمایند.

نمایشگاه  «عطر حضور» در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین توسط مادر شهید کبیری افتتاح شده است، علاقمندان می توانند اول تا ششم بهمن ماه از ساعت ۹.۳۰ تا ۱۹.۳۰  از این نمایشگاه دیدن نمایند.